26 November 2010

Semalam , aw aw

Semalam hari paling best bagi aku , aw :D Aku janji dengan dia sampai kat klcc pukul 10 lebih . Tengok tengok kitorang sampai sana like pukul 12 lebih , OMG . Im so sorry , bukan aku punya pasal okay . Abang aku yang lambat , lagi satu kitorang lambat sbb naik kereta . Malas lah wey nak naik train , himpit sana sini , peluh kanan kiri . Tak suka okay , then sampai sampai je . Jumpa ah dia dgn geng dia , geng dia kawan aku jugak :D Mulamula taktahu nak buat apa au , then kitorang pusing satu KLCC jap . Pastu pergi kedai CD . Haduhh aku dah lemah ni ngn kedai kedai CD nie , sbb ? Hohh because my beloved friends AYLIA and ADILAH akan dduk berjam jam dalam kedai tu just nak cari CD korea .

Nahh , see . Betul aku cakap , lama bhaii deorag cari CD deorang , huhu . Okay , aku dah start boring kat sana , tibatiba en mata aku nampak DVD AVENGED SEVENFOLD ! Ahhhhh *menjerit dalam hati . Aku terus amek , dah lah tnggal satu bhaii . HAHA apa lg , beli ah . Happy gila vavi , my friends still dalam proses mencari CD yg deorang nak . Padahal kat tangan dah ada dah CD , ayo . After 10 mins , aku buat muka bosan dengan harapan diorang sedar yg aku memang tengah bosan gilaa . Hakikatnya deorang tak sedar , hampeh punya kwan , LOL :P Then like 20 minute lepas tu kitorang pun bayar lah . Pastu pergi beli ticket wayang , taktahu nak tgk cerita apa . Haha , alih alih kitorang tgk cerita rapunzel . Best siot . Sumpah :D

Lepas tgk wayang g makan . Then nak balik , sbelum balik singgah kedai jap , nak beli magazine . Aku lemah jugakk yg ni weyy . My beloved friends terus cari buku korea , haih . Aku perhatikan jee deorang , pastu dah boring sgt aku pergi bahagian majalah majalah import . Then aku ternampak majalah HAMMER ! Dalam hati aku , OMG ! Aku terus amik ! Front cover dia AVENGED SEVENFOLD dohh ! Excited gila , tengok harga , RM34.50 . Check purse , ada berapa duit , CUKUP nak beli ! HAHA terus beli . Tinggal satu je wehh ! Percuma CD apa benda tah dalam tu , mana tak happy . HAHA . M.shadows , muah muah . Dah lepas beli tuu , aku balik . Naik train -,- Yosh ! Terpaksa , kitorang naik laa train , hujan dohh -.- Then dah sampai taman melati , balik . HAHA

P/S : Penat lah :(

No comments:

Post a Comment