05 December 2010

First dayy dekat KAEDAH MOKHDAR

Hye readers :) As you all know , aku and adik aku dipaksa untuk pergi tuisyen yang dinamakan KAEDAH MOKHDAR di country homes , rawang . Taktahu menatang apa tu KAEDAH MOKHDAR ? Meyh dekat sikit , aku nak bgthu , kaedah mokhdar nie , err . Jap , cmna nak terangkan huh ? Er , hahh senang senang korang bukak je lah website dia ! Type je kaedah mokhdar , nanti ada ah keluar pasal maths and science . Seriously , tempat tu , untuk sesiapa yg lemah maths , memang kena pergi doh . Bagus gilaa , memang seronok lah belajar kat sana , bg yg tinggal jauh tu , dont worry , ada hostel . Cehh *promote nie . Pss , Encik mokhtar bg lah duit kat saya sikit , dah promote dah ni , hihi :)
Okay , first day , okay lahh . Dah dapat ramai kawan (satu kawan je aku dpt act) , hehe diorang semua baik . Takda nya nak sombong sombong , tp ada lah certain gurls yg sombong , pfft -,-' And yg paling aku geram nya , budak lelaki form 2 takda pun yg handsome ! HAHAHHAHAHA , >:D Cehh , takda ah . Gurau je , nie kalau is baca , mati akuu xD Hm , tadi lepas register , kena dengar taklimat , walawehh memang TAK lama sebenarnya taklimat yg dia kasi , kebas kaki aku bhaii duduk lama lama , huhu . Then lepas habis taklimat , uruskan budak budak yg stay dekat hostel , aku tak stay kat hostel , so pergi rumah my aunty kejap dekat rawang , dekat je ngn tempat tuisyen tu , then pergi balik tempat tuisyen dalam pukul 2 mcm tu . Lepas tu kitorang buat mcm sesi berkenalan dengan fasilitator , mcm ice breaking lahh :) Lepas tu dia ajar ajar sikit , then dia bahagikan kelas mengikut tahap masing masing , like aku form 2 kenn , masuk lah kelas form 2 , cm tu lah . Lepas tuu , fasilitator mengikut tahap masing masing akan bawak kita ke kelas yg kita akan stay selama seminggu , kelas kitorang dekat atas bumbung , wee :D Hihi , lepas dah masuk kelas tu , fasilitator tu kenal kan diri dia , hohh nama dia panjang ya amat , yg aku ingat ada tengku je . HAHA . Tp dia suruh pnggl , SIR . Okay sir , hmm . Dia dgn kitorang , bahasakan diri dia AKU doh -,- Nampak cm garang jee , huhu . Then balikkk , hihi . Hm thats all for todayy , penat tgn dok naip dri td lg , grr . Toodles :)


P/S : Handsome gak fasilitator tuu , HAHAHA

No comments:

Post a Comment