31 December 2010

Kenapa oh kenapa ?

Tadi kan , aku text is , haha dia tak suka aku pindah . Eleh eleh , tak suka eh ? Cehh , padahal dalam hati sukeee kan kan ? :( Okay , aku saja je nak sakitkan hati aku sendiri , oh taktahu la kenapa -.- Eh ramai la org tak suka aku pindah sekolah , kenapa oh kenapa ?

Oh aku tahu , korang semua syg aku , aH@kZzz (wempitzz) Aku pun syg korang jugak lah weyy , bila aku cakap aku pindah sekola je , diorang mesti cakap "sampai nya hati kau nak pindah skola" . Actually , hati aku tak sampai pun wehh -___- Tak sanggup nak tinggalkan korang korang shemuwee (wempitzz) . Huu , im gonna miss you guys ! Dahlah tahun depan PMR , haduihh . Takboleh ke saya skip form 3 ? 

Okay , mustahil do , tahuuu xD Saje je buat bengong di pagi hari , eh wait ! Dah pagi ? Oh ye , sudahh :) Okay aku dah merepek . Eh enter laaagi :) HAHA . Amboii , saja nak bg nampak panjang , kan adini kan . Er , mana adee , okay adee :) Tadi petang , pergi rumah aylia basilla asilla . Kitorang cakap lah pasal sekolah kerajaan , siap kutuk kutuk lagi , haha . Jahat en kitorang , oh well :D Eh betul ke sekolah kerajaan takboleh bawak liquid do ? Bapak ah -.- Sekolah kawan aku kan , takboleh bawak gula gula , whatttttt ??? Gila apa sekolah tu . Makan gula gula pun takboleh , aish ni yang nak maghah nie , grr maghah nie .

Okay aku dah tak maghah , tak puas hati jee dengan peraturan sekolah kawan aku tu , rasa mcm nak sound jee principal dia , cehh mcm berani , haha . Eh SAYA BERANI :D Wahh mcm iklan pulak , iklan pebenda tah , lupa fulak -.- Hm itu saja la , bye .

2 comments: