16 December 2010

Malu gila do -,-

Tadi kan , aku chat lah dengan is dekat facebook . Kitorang chat mcm biasa je lah kan , pastu dah chat lama lama mcmtu baru aku teringat something , yg memang aku dah lama nak tanya . Mula mula tu , takut gila nak tanya kat dia , takut dia marah or merajuk ke en , hmm . Akhirnya aku tanya jugak , aku tanya dia mcmni ,  

me : you , kita guna kau aku nak ?
is : taknak
me : kenapa ?
is : entah
me : sepupu i cerita kan , dia and bf dia guna kau aku oh 
is : ee taknak
me : tp diorang still mesra what :P
is : okay
me : what do you mean by okay ?
is : aa okay je la
me : guna kau aku ke ?
is : noooo , taknak
me : whyy ?
is : tak suka laa :)
me : nak 10 sebab , HAHA
is : taktahu la :(
me : guna kau aku :D
is : kenapa u nak guna kau aku ?
me : semalam sepupu i cerita , dia and bf dia guna kau aku je oh . nampak mcm sweet je <3 
is : tak rasa mcm kwn biasa je ke ?
me : nahh , i dont think so , diorng still ckp iloveyou what . kadang kadang ckp aku syg kau :P
is : LOL , tak biasa la , taknak la
me : ala ala ala ,
is : okay lah nk off , bye , love you .
me : love you too .

No comments:

Post a Comment