22 December 2010

Nak away sekejap boleh ?

Em , ada kawan mcm takda . Ada boyfriend mcm takda . Ada adik beradik mcm takda . Ada parents mcm takda . Semuanya busy la , semuanya sombong la , semuanya cari alasan la bila ajak keluar . Apa yg ada untuk aku ? Kosong kan ? Tak mcm korang .. My life is kinda boring . Korang nampak je aku senyum , korang nampak je aku gelak , tapi dalam hati aku , takda pun benda tu semua . Yg korang nampak tu semua , fake je . Betul , tak tipu . Korang taktahu lg kan hidup aku mcm mana , even kawan kawan rapat aku pun taktahu hidup aku mcm mana , sorry guys . Bukannya aku nk rahsiakan dari korang , tapi ada sikit prob . Hm , ni first time kot dalam entry aku , takda SMILEY . Rasa mcm nak mengAWAYkan diri aku ni jap , boleh kan ? Nak away from FB je . Byee !

1 comment: