23 January 2011

Gotong royong , alahai ..

Aku penat gila nak mati blablabla , zzzz . Tadi sekolah ada buat gotong royong perdana , kena hias kelas masing masing , fuhh nasib baik kelas aku tak kongsi dengan budak petang , kalau tak en , confirm riuh rendah mcm pasar pagi dekat taman sri gombak tu tu , ahh plus eww .

Kelas aku dah cantik lah , wahh puji kelas sendiri , ee adini tak malu -,- Biarlah , cewkali cewkaleew , ew rempitzz . Haha , benci benci . Tadi lepas balik sekolah , makan jap then tengok tv lepastu entah macam mana aku tertidur , dari pukul 4 petang sampai pukul 9 malam , zzz lama gila .

Tadi dapat cat kelas sekejap , tengok orang cat macam best je kan , so aku cuba lah , ya allah menyesal aku cuba , beghat nak mampus roller tuh , nampak cam ringan jek . Padahal , ayo -,- Er lemah lembut je aku cat dinding kelas aku tu tu , haha . Aku cat tak rata lansung ! Then ada sorang budak laki ni , dia cakap ''Adini , tekan kan sikit roller tu kat dinding ye , tekan kan sikit , sampai rata" . Dush dush aku rasa cam nak cucuk jee mata dia ! Ingat roller tuh ringan ke hapee .

Akhirnya aku give-up , taknak dah cat mengecat ni semua . Wehehehe^^ . Eh dah pukul 1 pagi -,- Patutlah mengantuk , haha okay lah . Bye ,

*i miss him :(

No comments:

Post a Comment