16 January 2011

Hye ?

Ergh sudah sekian lama aku tak update blog , biasalahh . Calon PMR kann , busy mengalahkan mak datin . Aw aw , aku study do dekat rumah . Bagus kan aku ? Ecececeh , study lah sgt kan adini kan . Tengok tv je padahal , muahaha . Aku takboleh lah nak study dekat rumah , sorang sorang pulak tu . Ya ... Aku kena ada teman , baru boleh study tapi masalahnya kalau ada teman mulut tak henti pokpekpokpek . Masalah betul lah kan ?

Tak tak , act aku dah lama tak 'meng-ap-det' blog ni , cause line internet , alahai lembab gila wa cakap lu . Rasa nak campak broadband ni dalam unggun api , grr . Sabar adini , sabar -,- Broadband tu pun ada hati dan perasaan , eh yeke . Sukahati akuu jek ckp mcmtu , muahaha .

Kay act aku update blog ni ada hajat .. Eh silap , maksud aku , ada story yang nak share dengan kau kau kau semua , haha macam ni , suara aku macam serak serak basah tau . Aku ni jarang bercakap dalam kelas , oh well biasalah , budak baruu kan , so bila aku bercakap je mesti diorang macam perhatikan suara aku . No i mean , dengar suara aku betul betul , then diaorang tanyalah aku , kenapa dengan suara ? Sakit tekak ke ? HAHA aku pun cakaplah semulajadi , takdanye nak sakit sakit tekak ni .Then diorang macam 'ohhh' . Lepastu ada sorang budak ni , dia tanya aku tak gatal ke tekak bila bercakap ? Muahaha xD Tak lah wehh , tekak aku macam biasa jee . Ayo , entah kenapa org kata suara aku serak padahal aku tak rasa pun serak -.-

Tapi best lah jugak ada suara mcm ni kann , tapi ada yang rasa tak bestnyee . Bila aku nak nyanyi lagu auburn jee , tak sampai . Lagu unholy confession , a little piece of heaven and rock rock mcm tu boleh lah , wehh kesian en kat aku , :(

Okay dah , sampai sini sajalah , byee

P/S : today birthday aisyahh , kawan baru dekat sekolah baru , happy birthday to you :)

No comments:

Post a Comment