03 January 2011

Sorry ?

Wahh jealous aku do , semua post entry pasal first day dekat sch . Macam macam ragam , hee . Ada yg kelakar , ada yg sedih . Okay , for your information , today aku tak pergi sch :) Cause ayah aku belum apply lagi kat sekolah tuu . Er sekolah sungai kertas =.= Harini aku tidur pukul 6 pagi and bangun pukul 11 pagi . Terbaik kann kan , haha .

Alahai aku dekat rumah td mcm apa je , sumpah bosan gila nak mampus xD Tadi petang ingat nak pergi sch SETIABUDI , tapi adee prob , so takdapat ler nak pergi , alahai kesiannye dekat is , aku dh bgtahu dia dah yg aku nk dtg sch petang td , wuuuu sorry weh , tak sengaja . Kita kawan kann ? Eh bukan kawan , ehem :*

Petang esok nak pergi sch SETIABUDI ! Nak pergi jugak , tak kiree , huh . Kalau ada prob , err -.- Pandai pandai lah selesaikan ! Grr nak jumpe kawan kawan akuu . Tadi text lah dengan is , dia cakap kalau aku still sch SB , aku sama class dengan dia ! HAHA :D Taaaapi aku pindahh =.= Aishh . Takpee la , form 4 nanti masuk SB balik , heheh :) Is cakap dalam kelas ada budak baru , LELAKI bhaii , nama hasif . Ehemm lupe nak tanya is handsome ke tak , AHAHAHA ^^

P/S: Esok jumpe DIAORANG ! Yesh yesh :D

No comments:

Post a Comment