25 February 2011

Entah.

Abaikan tajuk tu , tahpape . Dah kekeringan idea nak letak tajuk apa , so letak lah ENTAH . Boleh kan ? Okay its been a while kan aku tak update blog aku ni . Sebab utama mestilah homework terlebih banyak kan , well takdalah banyak mana pun , aku je buat jadi banyak hihi . Entah kenapa lah kan , harini dekat sekolah aku banyak gelak . Happy gila kut ? Tapi happy pasal apa aku taktahu ? Yelahh semenjak aku tukar kelas , aku takbanyak cakap , gelak pun tak bunyi suara tauu . Ceh ceh konon kononnya nak jadi gadis melayu terakhir lah ni , bertuah siapa jadi boyfriend saya , hahaha gurau okay .

Tapi okaylah kan , aku dah rapat sikit dengan budak kelas tu , tadi pun gelak gelak mcm orang gila dekat dalam kelas dengan mazliyana . Siapa entah buat lawak , aku tak ingat nama dia apa , naim kut ? Alahai lupa pulak nama kau -,- Biasalah , budak baru kan ? Okay dah , eh tapi kan aku bengang jugak duduk kelas tu , tak pasal pasal diorang gossipkan aku dengan sorang budak laki dekat kelas tu , nazwinnn . Okay tak , nama dia nazrin sebenarnya . Diorang siap tanya lagi kat aku nazrin sihat tak , then tanya apa tah , mcm bodoh je perangai kan ? Lepastu , ramai tanya aku dengan nazrin couple ke , ew tolong lah , aku rasa mcm nak menjerit je dalam kelas . Eh taknak ah , kang tak pasal pasal orang kata aku kena histeria pulak ? Okay tak jadi lah nak menjerit , kita cancel ye xD

Apasal panjang sgt entry aku kali ni ? Takdelah panjang mana , tapi panjang ah jugak ? Pendek sikit lah , tapi nampak panjang lah sikit , eh apa aku merepek ni ? Tamparlah kalau nak . Okay stop , merepek je kerja aku ni , haihh . Semalam ada subject seni , kenapa tahun ni seni susah sgt ? Dekat SB dulu , time seni je lepak belakang kelas , time seni je cikgu tak masuk , time seni je kitorang gossip , time seni je kitorang gelak mcm orang gila . Kalau cikgu masuk pun kan , cikgu suruh lukis apa yg kitorang nak lukis , apa lagi kan  ? Orang lidi sudah cukup , then hantar , cikgu pun kisah apa . Kalau yang paling SUSAH pun , cikgu suruh lukis pemandangan , tak kira lah di waktu senja ke pagi ke malam ke . Kalau bagi orang yang tak minat seni , susahlah . Bagi aku , er entah . Hm tahun ni belajar pasal kroma warna , then teknik catan apa semua , apa nieee ? Tak pernah belajar punn ? Soo benda ni semua agak baru bagi aku , lol . Eh sebenarnya apa yang aku nak cerita ni takde kena mengena dengan lukis lukis ni apa semua , haha atas tu hanya luahan hati . Choiii , sebenarnya semalam ada kejadian lah dekat tandas sekolah , ada sorang budak perempuan ni tumbuk cermin kat tandas tu , habislah darah merata rata tempat . Eeee teruknya budak yang tumbuk cermin tu , one word for ya lady , bodoh :) Yelah , tak bodoh ke tumbuk cermin sampai darah banyak gila nak mampus . Banyak gileeee , hah geram ni . Kalau kau ada masalah pun takpayah ah sampai nak cederakan diri sendiri , ee .

Kalau boleh aku nak cerita lagi apa yang dah terjadi kat sekolah tadi , tapi ..... nanti nanti lah eh , hahaha okay byebye :*

2 comments: