09 February 2011

Patut ke tak ?

Hai awak , tolong saya boleh ? Saya sekarang didalam dilema sekarang ni .
Antara hidup dan mati ni wak .

/

Okay aku tipu je , lalalalala . Actually kan , tadi dekat science lab , cikgu rohana yang lawabeautifulcomelsupergorgeous tu tanyalah aku , ''BETUL KE NAK AMBIL ARAB PMR NANTI ?'' Dia cakap ARAB aku taklah okay mana , boleh bawak ke nanti dalam PMR en en . Tu pasal lah dia tanya . Cikgu nak jawapan esok , haih . Then tadi time kelas arab , cikgu yang mengajar tu pulak tanya , '"BETUL KE NAK AMBIL ARAB PMR NANTI ?'' Huhhh -,-

Okay , ini yang aku rasa lah . Aku taklah minat mana bhs arab ni . Mulamula ingat boleh lah bawak , sebab sekolah lama dulu ada belajar bhs arab . Tapi hakikatnya takboleh lah , susah oh . Dahlah time arabic class , cikgu ckp bhs arab je memanjang , ingat aku faham ke ? Lepastu nak kena buat essay dlm bhs arab lagi . Fuyohh -,- Aku dah siap 2 essay , itu pun guna BING TRANSLATOR , muahahha .

Andd , know what , if i drop subject arab ni , maybe aku kena pindah kelas kelas belakang . Erhh aku taknak , elok elok masuk kelas pertama , kena pindah pulakk . Nanti kalau masuk kelas belakang , tak belajar lah aku nampaknya . Dengar cerita lah kan , budak kelas belakang belakang sangat sangat lah teruk , okay ewww . Macam mana ni awak ? Macam mana ni ? Macam mana ni !

Okay adini , takyah gelabah , watlek adini watlek . Tadi aku dah bincang dgn ayah aku , tapi takda jawapan pun lagi . Hm esok ayah aku ckp nak pergi sekolah jumpa cikgu . And and alang alang tu ayah iteww nak ambil nametag iteww cewkaliw lahh . Eeee W wehh W .

Hm maybe aku drop bhs arab kut sbb aku mmg takboleh bawak lahhh ! Tapi kena pindah kelas lah pulak , oh shitto -,- Takpa takpa , malam ni bincang ye . Okaylah , bye :(

No comments:

Post a Comment