19 March 2011

Alyssa Bernal

Hello okay mari sini rapat rapat, yang dah rapat tu kita rapatkan lagi, yang dah rapat gila tu mari kita rapatkan lagi, yeahh. Okay gila. Dengar sini, ada one guy ni dia add aku. Aku approvelah dia, yelah kesian kan penat penat dia add, nak ignore pulak zzzzz. Okay sambung, lepastu dia post something dekat wall aku,

"THANKS ALYSSA."

I was like 'hah?' Yelah, terkejut jugak tiba tiba nama aku jadi alyssa. Dari Adini ke Alyssa tak ke jauh bezanya tu? Aku post dkt wall dia,

"ALYSSA?"

Then dia reply, dia cakap

"OOPS, SORRY MUKA YOU MACAM ALYSSA BERNAL. *SEARCH GOOGLE.

Aku macam, haa sudah siapa pulak alyssa bernal ni. Lepastu aku search lah google, aku mmg tak kenal lansung dengan dia ni. Rupanyaa, wahh tu diaaaa. Lawa aih, makcik sukaa ! Makcik suka, ada dimples lagi dekat pipi dia, atotototo xD Lepastu mulalah perasan kan, dalam hati kata 'betul ke muka aku macam dia? betul ke eh muka aku macam dia? aw'

*______* (dua dua tangan atas bahu, mata pandang atas)

Hikhokhikhok, over gila doh aku. Pantang kena puji, mulalah hidung nak mengembang mengencup *betul ke eja? Okay wtv. Ni haa ni haa gambar dia :) Comeeel.


P/S: Semalam raja lawak, MAN menang, tahniah :)

1 comment: