16 March 2011

Okay, im bored.

Hello okay harini aku taktahu kenapa ramai sangat orang text aku. Bukan nak kata aku hot wey, sepak lajulaju karang. Pagi tadi aku bangun, ada orang tu text aku, dia ckp GOOD MORNING. Aw sweet , tapi aku tak reply. Aku sambung tidur :P Lepastu around 9 AM, teacher tuition aku text aku, adalah dia tanya something, aku tak reply, aku sambung tidur zzzz. Then, dalam pukul 10 macamtu, handphone aku bunyi lagi, ahh tengah tengah tidur tiba tiba dengar lagu WHAT'S MY NAME. Rihanna menjerit, OH NA NA what's my name. OH NA NA what's my name. Aku takboleh tahan dah, aku pun check lah mesej dari siapa, HOTLINK =.=

Okay dah pasal pagi tadi, lepas bangun mandi makan apa semua, ada orang hantar mesej lagi, dia cakap MORNING. Aku tak reply. Sebab kan, aku tengok jam dah pukul 3 petang, kejadahnya dia text aku cakap MORNING lagi. Maybe jam phone dia salah kut. Then then, ada sorang budak ni text aku cakap PADINI. Aku pun tak reply yang ni. PADINI dia panggil aku weh, aku tahulah kan nama aku nak dekat sama dengan nama PADINI. Jealous cakap weh. Tapi takpa ah, aku suka orang panggil aku nama PADINI. Sukeeee sangat sangat doh =.=

Act bukan harini je aku tak rep mesej mesej orang, hari lain pun sama. Sebab pertama mesti ah sebab nak save credit kan, dahlah maxis ke maxis dah telan 10 sen, ahh kedekut gila nak mati ah. Sayang je nak reply mesej orang, aku reply mesej boyfriend aku je. MUAHAHA. Tak tak, tipu je. Kalau aku rasa aku nak reply, aku reply lah. Second, aku rasa mcm buang masa je main mesej ni. Kau tak rasa buang masa ke? Dah dah, aku taknak buat ulasan lanjut mengenai benda ni. Gilo haha :P Okay, yang ketiga sebab.. Oh tak, aku dah lupaa. Haih, so 2 sebab je lah aku dapat bagi kan, nanti aku ingat, aku edit. Haha padahal dalam otak sekarang mmg ada 2 sebab je, haaaa kbai.

No comments:

Post a Comment