14 March 2011

Jyeah.

Aku nak update blog, lama gila dah tak update blog doh. Busy punya pasal. Cehh kau busy apa adini? Ehem takda apa takda apa. Sejak jepun dilanda bencana, internet makin slow doh. Kau perasan tak? Kau perasan tak? Haihh internet memang lembab gila, okay tak marah tak marah. Watlek je ah en.

Anak encik sohaimi boring, anak encik sohaimi tak suka bila boring, hari hari dia boring. Aku serious do, tak tipu do. Nak keluar, kawan semua pokai, ceytt -,- Sedihnya hidup, oh sejak cuti ni berat badan aku bertambah. Jeans yang sepatutnya kena PAKAI tali pinggang, dah takpayah pakai dah tali pinggang. Apa nieee? Duhh, pipi pun dah tembam. Macam mana berat badan tak naik, asyik terperap dalam rumah.

Isnin minggu depan dah bukak sekolah, omjayy. Kenapelah cuti seminggu je, buatlah 2 minggu ke. 3 minggu ke, apa salahnya. Hahh ni lah dia pelajar pelajar di malaysia, time cuti sekolah nak sangat pergi sekolah. Time sekolah, asyik tanya parents bila lagi cuti panjang? Haaa kan kan? Perkara biasa lah, aku pun sama doh. Shh diam ah diam ah. Actually, isnin minggu depan tu mama kena pergi melaka, ada kerja sikit. Oh aku pun apa lagi kan, mama dah tanya nak ikut ke tak, jawapannya tentu tentu lah nak doh. Orang lain semua dah start sekolah, kau still bercuti. Ewah ewah, terbaik ah. Mcm sekolah tu bapak kau punya kan adini kan, hihi.

Tak sabar nak tunggu hari rabu, tak sabar wey, tak sabar doh, tak sabar kut. Okay dah adini, berapa kali nak cakap perkataan 'tak sabar' tu. Sorry, aku disini agak excited sikit sebab bonda tersayang akan balik ke tanah air, hari rabu ni. Yeay! I miss you mamaaaaaaaa *bukak mulut besar-besar. Tak sabar nak tengok mama beli apa untuk kakak. Hakhak salah satunya aku tak sabar nak tunggu mak aku balik sebab nak tengok dia beli apa untuk aku, miueheheh. 

K dah dah, byebye.

P/S: Semalam lee chong wei menang lawan lin dan. Yeah take that sucker!

No comments:

Post a Comment