01 April 2011

Oh my gosh.

Hye semua. Lama dah aku tak update blog. Eceh eceh, lama lah sangat, padahal.. Okay stop, hm harini dah masuk bulan april dah. Ya allah cepatnya masa berlalu. Lagi berapa bulan kut nak PMR, pejam celik pejam celik, tengok tengok dah ada kat dewan peperiksaan. Eee tetiba aku terfikir pasal PMR ni kenapa doh -,-

-----------------------------------------------------

Huu haa huu haa, sekarang aku tengah buat kerja folio PK, 1 PELAJAR 1 SUKAN. Amboii, dengar sukan je lutut aku dah lemah pfft, yelah aku bukannya aktif sukan mcm kau. Sukan sikit, mula lah athma. Sobs sobs sedihnya T_T Okay tetiba nak emo tak tentu pasal. Caitt, haha. Okay kita sambung jyeahh. Untuk folio ni, aku pilih sukan golf. Cikgu kata pilih sukan yang kita minat, dah kalau semua sukan aku tak minat mcm mana? Haha, tapi aku takdalah sampai mcm tu sekali, well aku takdalah minat sukan golf sangat, ayah aku minat ler -,- Tapi, kisah apa aku kan? Buat je lah. Mwahaha. Due date, isnin depan, ohmyyy -,- Ahh kena siapkan malam ni jugak lah nampaknya. Sebab esok dah takda masa nak on lappy sebab kan sebab kan, kitew kenew pewgi tution. Hihi rempit tetiba. 

Ahh weh weh, sumpah penat gila nak cari info pasal benda alah ni, aku banyak jumpa page dari indon sana nunnn. Haiya, bila translate, ayat berubah pulak, LOPINGKOAH?? Haha -,- Aku pun search lagi dan search lagi dan search lagi saaaampai lebam, akhirnya jumpa jugak blog sorang mamat ni, cewah :) Bro act, nak ngorat? haaa klik sini cepat, siapa lambat padan muka. Haha, eh lupa nak bg tahu, dia dah tua, kbaii. 

Okay, folio ni lagi sikit nak siap. Haih baru nak tarik nafas lega, lteringat kat folio sejarah. Lupa doh folio sejarah lagi? Ayo amma appa. Tapi takpa, folio ni kena hantar sebelum akhir bulan 7. Hm banyak lagi masa, cehh :) Hm okay, sampai sini sahaja warkah saya untuk harini. Sekiranya saya ada melakukan kesalahan, maafkan lah saya, tetiba do? JYEAHH HAHAH, k bai bai. Kiss pipi kanan, kiss pipi kiri. *for girls only.

No comments:

Post a Comment