16 May 2011

Happy Teacher's Day.

Em hye, aku penat gila ni. Penat gila gila babi ni. Tadi kan, ada sambutan hari guru dekat sekolah, ya allah! Dengan panas teriknyaa, mantan guru besar sekolah sutas berucap lama gilaa wa cakap lu brader! Aku rasa sejam ah dia berucap kat atas podium tu. Kau tahu SS? Haa dia ss lah. Tiba-tiba dia cakap pasal raya haji lah, pastu apa benda tah. Sumpah aku mengucap panjang jeee td kat tapak perhimpunan. Boleh buasir weh! #tetiba

K apa apa je lah pasal td, taknak ingat dah taknak ingat dah T_T

Okayy, aku rindu sekolah lama aku lah. Tadi dekat sekolah tetiba aku teringat kat cikgu cikgu sekolah setiabudi secondary. Ahhh rindu nye, kat Cikgu Latifahh, Cikgu Fakrul, Cikgu Fazlin, and ramai lagiii. Hm nak emo lah mcm ni, hehehehehehehehehehehehehe.

Hm harini otak tak betul sikit lah, aku taktahu kenapa. Fikiran aku bercelaru, aku buntu aku buntu. Hehe ayat skema gila #tanganatasbahumatapandangatas. Haih, tadi dekat sekolah ada orang kasi aku hadiah, Bear warna pink, atototo comelnyeww. Sorry over. Aku pun kasi lah hadiah dekat dia jugak kann, tapi aku punya hadiah kecik. Dia punya hadiah besar, alaa budak sorry ah hadiah kecik. Hehe.K lah baiii. Hujan ah takuttt :/

No comments:

Post a Comment