11 May 2011

Im choo happy.

Hye, salam semua. Kau tanya aku sihat ke tak? Aku sihat jee. Hahaha gilo. Kay banyak benda nak cerita ni. Ish nak start yang mana satu dulu entah nie. Jap, lattalilattalitamplom. Haaa aku tahu.

Haa kenapa ramai kata aku couple dengan DIA? Ya allah, kawan je #Apapuntakboleh. Aku duduk elok elok dalam kelas, korang bahan aku. K sampai hati -,- Aku jumpa dia, saja je nak berborak. Itupun kitorang diam, tak berborak lansung sebab masing masing malu, haa bukan date! Kawan kelas aku kata DIA pandang aku tadi, mana adaa kan Aret kan? Dia pandang tempat lain lah! Kawan kelas aku kata DIA cari aku, mana ada. DIA saja je lepak depan tandas tu. Haihh apa pun takboleh. Haa tengok, apa pun takboleh laaaa.

Cehh perluu ke ulang perkataan tu banyak kali? Haha. Haaa tengok nie tengok nieee :D


Haha comel tak comel tak? Amboi tengok sikit Domo dia, tajam nya bucu dia haha. Eh kenapa badan dia warna putih? Eh kenapa ada nama ADINI? Eh kenapa siap ada awan awan lagi? Hihi, sepak nak sepak adini? Hee so cute liddat. Thanks Aret. Waduhh tak boleh lah ingat nama dia ni. Mesti teringat kat HARITH ISKANDAR yang cakap HALUSSS tu. Kau kenal? Alaaa, yang gemuk gemuk comel tuu. Yang iklan nescafe tuu. Hahaha, nama dah sama. Badan je lain. Sorang kepeng sorang gemuk. Muehehehe, sorry aret. I tak kutuk you, i puji.

Puji lah sangat :/ K lah baii,

#apapuntakboleh

No comments:

Post a Comment