27 June 2011

Lu cakaplah sorang-sorang

Ini hari hari isnin. Tak datang sekolah, monday blues. K tak, bukan sebab tu. Tetiba hidung gatal asyik rasa nak hasyem hasyem. Hidung gatal makan udang. Tangan pun gatal pergi ambil udang banyak banyak tak sedar diri. Ingat selesema, sinus rupanya. Tapi tak pasti lagi sebenarnya, samada selesema atau sinus. Kita kira dua dua. Yeay

Tadi ramai tanya dekat ef bi kenapa tak datang sekolah. Malas nak cerita, lepastu buat cucite cucite kat aku. K itu sangat annoying. Suwaibah Hashim cakap Sir Khalid rindu aku. Awh, sangat sweet Sir =.= Macam taktahu, nak suruh buat Oral lah tu. Helo aku dah lama ready nak buat Oral. Sir yang selalu tak masuk kelas. Janji English aku second highest. Ahh, amira rampas kedudukan aku. Har har har. Second pun second

Jadi saya lagi sedang banyak mashalah. Taknak cerita taknak cerita. Mengada kau Adim, eleh. Harith dah berjangkit ye. Dia bahan kita Adim. Takpa, ada balasannya nanti, itu pasti. Muahaha. Ok sekarang, tengah bukak weheartit.com. Ahh oliver sykes oliver sykes oliver sykes oliver sykes! Obses sebegitu rupa k. Apa kau. Kau ada Justin Bieber, aku ada Oliver Sykes. Dah cukup.


Kalau aku kata dia boyfriend aku kau percaya? Takpalah, tak suruh kau percaya pun. Tapi dia memang boyfriend aku lah. Baru je declare bulan lepas. Meluat? Kau dengan Justin boleh pulak? Eceh, macam aku kata td. Obses sebegitu rupa k. Synister Gates, gua dah tak suka sama lu. Lu dah tua. Sorry, tapi gua still minat Avenged Sevenfold. Tiada kompromi, peace. 

K aku taktahan dah hidung memang dah merah tahap apa je. Sebab kena picit picit dengan tangan yang tengah gatal. Biasa. Handkerchief aku memang dah cukup basah. Eee. Pinjam kain, nak selet hingus ni *sniff sniff. Disaat ini, aku hanya perlukan seorang pria atau lebih dikenali sebagai lelaki atau teman hidup yang boleh tolong aku lap hingus ni. Peh.

Geli, tahuuu. bye

No comments:

Post a Comment