07 June 2011

Macam ada lah.

Hye, em sakitnya perut kita >..< hokhok. Mintak simpati mintak simpati. K tak, aku bukan orang mcmtu. Dahtu? Kbye, LEWLZ.

Tapi serious, aku sakit perut. Macam ada rasa kena blender isi perut. Macam ada rasa benda tajam cucuk cucuk kat perut. Macam ada rasa api dekat dengan perut, terasa bahang panas. Macam ada rasa kena tumbuk kat perut. Macam ada rasa kena pijak kat perut. Macam ada. Macam ada. Macam ada lah. Dahsyat tak? Dahsyat. Sumpah ah sakit gila nak mati. Rasa macam nak hentuk kepala kat dinding. Dush dush, sodap. Padahal gastric je. Ya allah sakitnya.

Tak peduli. Tak peduli. 

Eh apahal bau taik kucing ni?

Jadi.. Ya, haritu away to Ganu jap. Sempat ler juge singgah bitch, eh maksud aku beach. Bestnyewww. Hui, ye ye, dapat mandi pantai patu patu sempat ler juge nampak shark. Nampak sangat menipu. Patu patu sempat ler juge telan air masin yuck ew. Maksud aku tertelan, takda motif aku nak telan air laut puii puii. Ni kes ombak besar mali hentam badan, tenggelam sekejap aku dalam air. Panik lah sekejap. Mwahaha.

Pastu setelah beberapa hari kat kampung (ganu), baliklah KL. Wehh, duduk dalam kereta dari pukul 0930 am saampai 0830 pm. Mmg macam >..< Em jem kat Bentong macam asdhfgkl. Pastu okay. Pastu, jam kat Karak highway. Okay shitzz. Kejang punggung aku. Huh

Terkadang rasa jugak overnyeee. Okbai.

#peh tetiba rindu sekolah. 

No comments:

Post a Comment