22 June 2011

Panggil saya Adim.

Penat lah jaga budak form 1 and form 2 dekat sekolah tadi =..=

Ingat tak post semalam, aku ada cakap pasal yang nama aku takda dalam list nama budak gemersik yang bertugas tu? Haa, kuang ajo punya ketua gemersik, dia letak nama Adim. Bukannya Adini. Aku pelik, siapa pulak Adim ni. Rupanya aku, lepastu nama kawan aku Amira, jadi Afiq. Yes, memang terbaaaaaaik. 

Aku bertugas td, walaweh aku sorang perempuan. Tapi nasib baik kak Eva and kak Nono ada tolong. Tapi diorang balik cepat -,- Aku sorang perempuan memang macam apa je lah kan. Dahlah kena bahan dengan abg abg form 5 tadi. Peh, ADIMMMMM. Cikgu pun ikut bahan, peh ADIMMMM.

Tadi masa kelas kitorang punya sesi fotografi, part gaya bebas punya takboleh blah haha. Yang berdiri belakang aku Naem. Tepi Naem, Amirul. Peh seksa do. Naem siot, buat tanduk kat kepala aku -.- 

K sumpah penat weh nak kena handle bebudak petang. Nak tangkap gambar pun tergedik-gedik. Aku tanya 'siapa penolong kelas?' Diorang buat dek. Aku tanya balik, diorang duat dek jugak. Babi betuuuul lah haha. Nak buat mcm mana, sabar je lah. Tapi tadi sumpah aku lemas. Aku lemas. 

Lemas.

Lemas.

Lemas.

K dah, hiraukan. Tadi aku dapat DOMO. Weeeeeeee, choooo tiutttt liddat. Ada junior nampak aku pegang patung domo, dia tanya 'boyfriend akak bagi eh?' I was like, 'err' Haha. K, penat lah, hiukhiukhiuk =.= Sorry siapa yang ada text aku, aku malas nak reply. Penat. Oklahbaiiiii.

No comments:

Post a Comment