12 June 2011

Trolololololo xD

Kita sekarang ada kat office mama, kononnya nak buat Folio Sejarah. Padaheyy dari tadi sebuk berfacebook. Mama tahu, mampus ai huaaa. Dahlah guna comp staff dia, ahh lantak ah. Comp ni teacher tuition ai yang punyaa hehe. K dah, entry ni KHAS untuk bestfriend kita, Faez Aiman and adik kesayangan kita, Luqman. Eceh eceh, kembang dah diaorang. Hihi


Okay okay lets beginnn, meet Luqman my lil brother, haha. Aku panggil dia dikman. Mcm mana aku kenal dia eh? 0.o Yaa, dia add aku kat facebook pastu aku approve lah. Then dah lama lama mcm tu aku upload lah gambar aku dekat facebook pastu dia orang pertamoo yang comment gambar tu. Dia comment apa entah. Lepastu dia IM aku, dia tanya aku umur berapa, aku cakap 15. I thought dia dah 16. Rupanya budak lagi. Hehe 14 baru. Pastu dah, aku malas nak cerita seterusnya. Huu haa huu haaa kelmarin on the phone dengan dia and Faez pukul 2 pagi. Okay, memamg tak lama sebenarnya, bukan bercakap benda penting pun. Dia menyanyiiiiiiiiiiiii. Peh dikman, sedap suara. Gaaa memang sedap =.= Eh kakak puji ni tau. Lepastu diorang bagi aku dengar satu video ni, video orang gelak. Peh mcm babi. Dia gelak mcm ni, HIUKHIUKHIUKHIUKHIUK. Aku memang gelak gilagila lah time dengar video tu. Nyaris nak kena athma haha. Stupido. Thenn, diorang ajuk gelak tadi tu, sumpah ah mcm apa je. Hiukhiukhiukhiukhiuk *terbatuk terbatuk hokhok.
K, dia jahat, semalam text dengan dia. Dia kata dia demam. Nampok sangat menipu man. Tetiba semalam boleh pulak dia ugut aku, dia kata dia nak hack FB aku, haha sialan ya kamu dikman. Dah, jangan coba coba nak hack FB akak, lu hack FB wa, wa taknak kawan sama lu dah T_T K overnyeww. Papepun, kakak sayang dikman.
Faez Aiman

Okay, yang ni Faez Aiman, also known as Dr Aiman, Coach Aiman, and aaa haa baru semalam dia kata dia Professor Aiman. Banyak kan kerjaya dia? Haha. Umur 15 tapi suara mcm budak budak (Y) Sekolah dekat.. eh perlu ke bagitahu? Takpayah lah, yang penting sekolah dia rival sekolah aku. Act dia ni cousin si Luqman. Faez add aku kat FB, aku approve lah. Then chat lah mcm biasa. K pastu lama lama rapat. Eh rapat ke Faez? Haha. Bila text dengan dia, mesti ada je benda yang dia merepek. Dia ni kan, selalu mintak cupcake yang ada muka girlfriend dia, Lisa Surihani dekat aku. Pehh Faez, you ingat i reti ke buat benda alah tu. Pizza bolehlah. *ceh nak bgtahu jugek muehehe. Ehem haritu dia remove aku dari facebook dia. Bila aku tanya, dia ckp hal peribadi. K takpa. Tapi dia dah add aku balik hehehehehehehe bagus.

Dia cakap suara aku mcm synister gates and mcm budak budak :/ Yang suara mcm synister gates tu aku dah lama tahu. Kata adik synister gates, memanglah suara sama haha. Tapi yang part dia kata suara aku mcm budak budak tuu, haih mana ada. Suara dia lah yang mcm budak budak. Lg lg masa dia gelak HIUKHIUKHIUK tu -.- Haha, bunyi mcm babi pun ada tahu tak. Dia ni kuat emo. Dia ni kuat emo. Dia ni kuat emo. Dia ni kuat emo. Kbye. Dengar cerita, dia terror main bowling. Eceh faez, baktang ah :-D Haha, padahal aku pun main mcm apa je. Sekarang kitorang dah jadi betsfriend, be jealous weh hihi. Faez, you're the best friend ever! Kbyeeee ;)

P/S: dah diam.

No comments:

Post a Comment