21 July 2011

Sedikit kegelisahan itu ada.

Assalamualaikum.

Ya ya dah lama tak update blog. Haah aku penat. Malas nak bukak laptop, malas nak online fesbuk. Aku rajin hanya satu perkara buat masa sekarang, membaca buku. Ajaib adini rajin membaca. Gelak sikit, haha. 


Eh eh gambar jaman bila entah. Tahun lepas mungkin.

Ini malam Chelsea VS Malaysia. Bang torres, sori date kita malam ni tak jadi, i puasa harini jadi tak larat nak date malam ni hikhik #jealous cakap okay bisa kita beres-in. 

Hey hey baca ni baca ni:



Ehem kalau taknampak, tekan gambar tu. Ai tak suka orang baca mesej ai hihi. Tapi nak jugak tunjuk benda ni.Terbatuk sekejap. Peh, kembang semusim.Well, ai taknak cakap banyak pasal benda ni, nanti orang tak suka statement ai. Nanti ada orang benci ai pula. Nanti ada orang mengata ai pula pun. Nanti ada orang dengki dengan i pula, atoi. Hahaha. Eh tibatiba gelak.

Hm haah tahu, PMR dah dekat. Tulah aku rajin membaca sekarang. Ajaib. Rajin buat latihan Math. Online pun seminggu sekali. Tapi aku tetap kalau boleh taknak ambil PMR. Ahh siapa ya boleh ganti posisi aku sebagai calon PMR, siapa? Adik aku mungkin? Dia juga nak merasa amek ujian PMR, dia bertuah ya tahun dia, PMR dah takdok. Haah aku jealous. Takpa Adini, selamba yang mungkin jahh. Peace ah peace 

Eh, to LH and FA, mintak maaf sangat-sangat dekat korang, ampun ampun :/

Okaylah mata mengantuk nota KHB tak siap lagi mampus ai ok bai.

3 comments: