23 July 2011

Sikit lah?

Assalamualaikum. Hujan tak berhenti dari tadi memang menyejukkan badan aku dari tadi. Aku rasa nak terkencing sepanjang masa. Sungguh tak selesa, untunglah baby pakai pampers takpayah jalan pergi toilet. Aduh aku lupa aku nak type apa tadi. Ni lah akibatnya tahan kencing, habis lupa semua. Apa pun tak boleh har har.

Eh ala dah pukul 6 petang, belum bersiap lagi ni. Nak kena pergi kenduri kahwin aku dengan tutt. Okay apa ni adini tahan nafsu ah haha tewcix lagie daa fikir naa tawen. Eww, okay sebenarnya lepasni nak kena pergi rumah Mira, dia ada buat kenduri sempena sambut ramadhan tak silap. Aku ajak ayah aku, dia kata taknak sebab nak tengok Harimau VS Singa malam ni. Aku ajak mama jawapan tetap sama. Hm

K dah ah sumpah gua speechless gila. Untuk seseorang:



Okbaii.


No comments:

Post a Comment