26 August 2011

Balik kampung hoii.


Raya sebenarnya bila? Kalian semua jawab, aku bingung hihih. Jawab lah jawab lah. Tak, seriously aku taktahu raya sebenarnya bila, aaaaa nak kata noob kata lah kata lah. Memang tak dapat dinafikan aku tak sabar nak sambut raya. Tak sabar nak dengar seruan takbir raya di pagi hari. Ahh tak sabar tak sabar, isk tahan lah Adini. Jadi ini hari dah start packing, petang nanti pulang ke kampung. Oooo eksaited tidak terperi.

Maka harini tidak datanglah aku ke sekolah, oo yeah. Tak sabar nak jumpa sepupu sepapakk bak kata Nuyuu. Sepupu sepapat ye maksudnya. Ho lah ore ganu kecek lagu tu lah wey hihi. I miss you girls like hella. Pagi tadi lebih kurang pukul 11 pagi waktu tempatan, aku hampir2 kena heart attack YAW. Harith lah ni puncanya hewhew. Taknak ckp lah sbb apa. Best tak cerita tergantung? 

Till then, mama dah bising aku tak bersiap lagi. Alright, doakan aku selamat sampai dannnnn of course selamat pulang. Okay bye, much love from mee.

No comments:

Post a Comment