19 August 2011

Jadi? Trial?

Hiii readers. Tadi stalk profile dia, oooo jealousnyewwwwwww -oo-

Okaaay skip the bullshit lets start talking. Tadi paper Sejarah. Taktahu nak cakap macam mana. Ha yang bodoh-bodoh yang suka loyar buruk mesti cakap Eleh nak cakap pun taktahu guna lah mulut. Kbai. Yang aku baca tak masuk yang aku tak baca masuk. Apa pun takboleh. Sedih tahu tak. Apa pun takboleh.Tawakal je lah, huaa.

Jadi macam ni, otak dah penuh isi dalamnya, jadi nak masuk apa pun takboleh lah. Aku jadi blank. Rasa macam nak gugur bulu hidung aku jawab paper Sejarah tadi. Bukan takat bulu hidung, semua bulu lah. Hey hey siapa fikir lain dia tak comel. Elelele. Ala Adini, kemooon trial je baru bukannya yang real ala kemon, watlek watkewl. Hihi, kewl -.-

Ini hari ada majlis berbuka puasa di sekolah, ada solat hajat sekali untuk mangsa-mangsa PMR, wah mangsa, menakutkan dengar. Ramai yg datang seorang diri, tapi aku datang dengan ayah aku, ahh kesah. Im a daddy's little girl, wihihihi. Helo, dekat kertas tuuu tertulis ibu bapa digalakkan hadir, ha?

Okay okay, malasnyanaktekanspacebarhahaokaybaiii.

No comments:

Post a Comment