17 September 2011

Lepas rindu memang best.

Semalam lepak dekat Adilah's house with Leeya and Zatie sumpah best gila! But sedih jugak takdapat jumpa my monkaay, Aisyah. Hm dont chuu worry k, nanti after PMR kita lepak hokeh? Harini aku cerita biasa je lah eh, takda bahasa bombastik untuk post kali ni, eceh macam lah post yang sudah guna bahasa bombastik. K whuteverrrrr.

Semalam sampai sampai je aku dekat rumah Adilah, diorang ajak pergi sekolah St. Mary, im like Whuuddd? Follow je lah diorang. Hokeh hokeh malas nak cerita tengok gambar tengok gambar fewwit.






P/S diorang minat korea, aku tak okay peace.




Okaaay, mesti pelik kenapa ada sampul duit raya dekat screen tu. Actually kitorang bukak youtube, iklan sebelah video tu puleeeek kacau penglihatan kitorang. Gambar agak tak senonoh dooo. Adilah terus gelabah cari benda nak tutupkan haha. Aduhaii

Lepastu malam tu pulak buat latihan Math, see? Bagus tak kitorang? Cakaplah bagus cakaplah cakaplah. Okay panasss. Aku jadi cikgu math sekejap, wahaha best lah mengajar.


Adilah kantoi guna calculator mwahaha. Boleh pulak paper 2 guna calculator kan, alah senyap senyap je lerr.

Aylia salah buat xD

Lepastu tengah eksaited buat latihan Math kan tetiba blackout. Hahahahahahaha Adilah lari terus masuk bilik mak dia. Aku dengan Aylia terkontang-kanting dekat ruang tamu taktahu nak pergi mana, okay sumpah lawak gilaaa hahaha aku takboleh nak berhenti gelak ya Allah haiiiiiii. Nasib baik ada torchlight. 

Ze face, lol. Tengok belakang tengok belakang gelap wuu. Cerah sebab flash hokeh.

Muka Adilah menakutkan gila. 

Lepastu Along datang, so aku pun balik. Sorry gaisss takdapat tidur sana, hmmm im gonna miss you girls. Study hard tau tau. After PMR kita enjoyyyyy.

K k jgn nk enjoy sangat. Assalamualaikum.








No comments:

Post a Comment