13 September 2011

So wahahahaaaat?

PMR lagi 2 minggu, arghhhhh.

Jadi aku sekarang lagi sedang buat bodoh, goyang kaki, sengih sana sengih sini, watlek. Yenneydeyy, memang tak lah kan. Aku sekarang lagi sedang buat latihan Mathematic. Dekat sekolah tadi belajar math 5 masa, boleh mabuk saya bak kata Cikgu Masriah. Saya pun cikgu, 5 masa belajar math boleh mabuk, mengantuk terus.

Ini kondisi semasa saya:


Laptop peneman ya, lagu agak jiwang aku dengar bila malam malam hihi.


Tak kisahlah lagu rock ke jiwang ke apa ke kan. Aku tengah mengantuk, mcm mana nak sambung latihan math ni, simbah kopi atas kepala weh tolong. Mata segar berpanjangan aku rasa. Oh oh tadi aku dapat birthday present. From siapa, aku malas lah nk bgtahu hikhok. Tadi dalam kelas kawan aku pulak yg over eksaited suruh aku bukak terus itu hadiah, amboi. Ini ha rupa dia





Bila kita pusingkan key dia dekat bawah, bear tu bergerak siap ada music tingtingtingtingtingtingtingtingting. Alah ada rythm dia k. Dekat kelas tadi tak habis habis diorang cakap "untunglah ada kasih sayang". Bak kata Miyyo Azman, "aku tembak kau kang" LOL. Tadi Mira pusingkan key tu, bunyi music dia tetiba rasa syahdu. Sendu aku. Thanks eh H. Okay okay aku malas nak buat drama malam dekat sini jadi aku chiaooo. Bye readers.

Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment