30 October 2011

Sini! Sini!

Hi, assalamualaikum. Setelah puas meng-usya blog orang, aku tertarik dengan blog PenPatah, serious blog dia kewl gila okay. Cepaaaat stalk dia. Ehem aku tertarik benar dengan satu artikel ni, you gaizzz memang patut baca ni. Pasal 7 panduan cara mengenali wanita dengan cara jalan. Click *sini* cepat. Memandangkan aku ni memang suka jalan bertunduk, sooooo awak sumew bacew ah. Hahaha ok sakai gila adini kenapa perlu ada huruf W. Maaf maaf -.-

3. Suka menunduk ketika berjalan.
Wanita seperti ini katanya memiliki sifat yang tertutup. Dia hanya akan berbual dengan orang-orang yang rapat dengannya dan boleh dipercayai. Wanita seperti ini biasanya sukar untuk ditawan hatinya. Di samping sikapnya yang dingin, wanita seperti ini tidak peduli dengan percintaan. Namun, jika ada lelaki yang berjaya menawan hatinya, dijamin akan peroleh kebahagiaan. Ini kerana, wanita jenis ini sangat setia, dan dia tidak akan mengkhianati lelaki yang dicintainya.

Hekhek, dah baca? Like seriously doh, yang part "Dia hanya akan berbual dengan orang-orang yang rapat dengannya dan boleh dipercayai." tu effing true ok. Kalau aku berbual dengan orang yang baru kenal mesti cam rasa nervous to the max. Gugup setiap masa. Pelik? Ok. Aku. Tahu. Taknak. Kawan. Bye

Yang part "Namun, jika ada lelaki yang berjaya menawan hatinya, dijamin akan peroleh kebahagiaan." tu i was like errr betul ke idok statement ni. Nak tanya diri sendiri apa jadahnya nanti orang kata gila. Helo aku perempuan, diri aku perempuan. Aku harus tanya lelaki dan bukannya perempuan. Jadi aku nak tanya partner in crime aku. Haaaaaaaaarith, awak bahagia ke? *ee takutnya, apa tah jawapan dia agaknya* Yang tu aku cakap dalam hati harap maklum. Hrth, jangan jawab jangan jawab. Jawab dalam hati je okay? Ok cool.

Yang lain lain tuu, umm no comment. Cewah bajet macam retis je kan nak no comment bagai. Sekali sekala bajet retis alooo apa salahnya. Tak suka? Okbye.

No comments:

Post a Comment