08 November 2011

Bukan mintak mak kuih sepotong.

Suatu hari di hari raya..

"Mama, nak balik kampung huwargh!"
"Mama, aduhh bila boleh tukar pakai t-shirt ni maaaa?"
"Mama, kain ni belah depan aaa susah nak duduk uhuks"
"Mama, sekehlah saya!"

Pelbagai ragam. Ok yang part sekeh tu aku tipu hm. Watlek watlek. Salam aidiladha to all muslims. Beraya sakan ye. Eleh aku pun, sampai penat. Penat kipas ayam bakar, hahah penat ok. Sampai tough dah tangan aku, ada muscle. Gahaha k jangan percaya. Raya dekat Keramat semalam. 

Cousins yang ada dekat situ semua cinonet, aku paling tua. Kakak tua, heh. Kwaja ah aku muda lagi. Baru form 3 nak naik form 4. Wuuu aku form 4 tahun depan :o

Nah ini gambar yang aku mampu tangkap. Aku tahu ada dua tiga biji ketul jerawat ececeh buat buat taknampak sudah lah kan? Cool.


/

Sekian terima kasih wuuu tutup tirai. Tetiba. Ok, itu ja raya aku. Im sleepy, bye. 

No comments:

Post a Comment