19 December 2011

Benda tu.

Kadang aku rasa macam didera. Bukan badan, tapi minda. Minda aku didera. Eh.

Bangun pagi gosok gigi mandi solat makan, biasa. Elok aku tak fikir lagi pasal benda tu. Tapi bila dah mula online, bukak tu bukak ni. Orang semua mula ah huu haa huu haa pasal benda tu. Lagi lagi twitter.

Ahh, itu agak celaka. Scroll down, benda tu. Scroll up, benda tu. Otak asyik terfikir pasal benda tu. Sangat tak okay.

Bukan nak kata aku takkan online dah lepasni sebabkan benda tu. Lagi pun benda tu bukan aku sorang yang kena hadap. Orang lain juga. Dan ianya makin dekat. Emang sialan.

Sadis juga kisah aku. Jahat orang yang asyik usik aku pasal benda tu. Mesti orang tertanya apakah 'benda tu' tu? Ya?

Keputusan PMR.

Jangan bising kenapa entri aku semenjak dua menjak pasal benda ni. Aku cuak nak mampus. Bye.

2 comments: