07 December 2011

Ketemuan.

Ehem. Assalamualaikum dan selamat pagi.

Berdiri nya saya di sini, kerana tiada kerusi. Ehh. Semalam tidur awal jadi kira bangun harini agak awal. Bangga. Kebiasaannya masa masa gini aku memang tak buat taik mata lagi. Hai, aku lah burung hantu. Hihihihi *mengilai* Dah kenapa burung hantu sesat boleh mengilai. Aku malas nak buat intro panjang satu kaki.

Semalam ketemu Eyla, Ieqa dan budak kecil wannabe pendek bernama Kyna. Kyna omel. Girl's day out gitew. Pes taim keluar sama diorang. Kami tengok Ombak Rindu. Aku ingat nak menangis selet selet hingus kat shawl tapi aku tak boleh menangis sebab aku tak tahan nak shishi. Uhukz. Dalam panggung hanya tuhan yang tahu. Terkepit-kepit kaki aku menahan. Uh-oh







Nahh gambarnya. Credit to Eyla. Selepas selesainya semua, baliklah kami. Balik balik terus lentok kepala. Ai penat cecangat. Hm hmm, rasa macam nak tengok balik Ombak Rindu tu. Semalam tak dapat nak fokus sangat sebab taktahan nak shishi. Damn lah. Jangan expect aku nak bangun dari seat tu tolonglah. Ai malu. Rupanya si Ieqa pun taktahan nak shishi. Haha. 

Ok. Tangan aku bengkak secara tetiba, ya allah sakit tahu tak. Bye

No comments:

Post a Comment