09 December 2011

Nasib.

Hai, setelah berapa ketika tak kena selsema. Ini hari aku kena. Boleh rompong hidung kena tenyeh dengan tissue setiap 5 saat. Aku berjangkit dengan siapa ha entah. Tak lama lagi nanti ada lah sorang lagi dalam keluarga kena selsema. Biasa dah tu.

Aku tak makan ubat. 
Aku tak reti nak telan ubat biji.

Jahanam kau ubat, tak sedap. Aku takut nak telan ubat biji, takut dia stuck dekat dalam tekak kita. Bodoh kan? Haha. Realiti. Tolonglah jangan gelak, tak tipu. Hm. 

Lepastu bila dah demam ni kan. Mula lah semua makanan rasa puih tak sedap. Orang lain makan watlek je siap sendawa amboi kan main. Yang kita ni sakit, kelat je nak telan. Takpa. Dah nasib. Kesian aku woi.

Siapa demam dan selsema jugak sila bergoyang, ewah. Larat pulak nak bergoyang. Craps. 

Ahh sakit kepala. Undur diri. Assalamualaikumwarahmatullahhiwabarokatuh. *insaf konon* *tunduk kepala*



No comments:

Post a Comment