31 December 2011

New year is coming.

Esok hari umur aku naik. Dari mentah ke remaja. Itu sangat awesome. Tapi hati ada rasa sikit sayang nak tinggal 2011. Helo 2011 walaupun tahun paling banyak masalah macam orang gila aku nak kena selesaikan tapi aku sayang 2011. Siapa tak sayang bagitahu cepat, aku cabut bulu kaki karang biar kau meraung baru kau tahu time tu aku siapa, no mercy. Serius.

Tapi antara 2011 dengan 2010 aku pilih 2010 sebab aku lagi sayang 2010. Tapi 2011 aku pun sayang tapi sayang lebih lagi dekat 2010. Itu aku pasti.

2011:-

PMR.
Sekolah baru.
Classmate baru.
Deskmate baru.
Kawan baru.

Pokoknya banyak yang baru. Aku takkan lupa kenangan aku selama aku hidup dalam tahun 2011. Momen paling indah aku kira, bila aku jumpa kawan baru dekat sekolah baru. Ya mungkin ada sikit orang yang annoying tapi annoying annoying kau pun aku bersyukur. Kawan baru woi. 

Maz, mu jahat tinggalkan ku sorang-sorang dekat sekolah tu kan :'( Ku ada Mira, Harith, Mirul, Naem je. Ku rindu mu dah ni tahu tak. Sumpah ku rindu mu. Kita sempat kenal setahun je kan. Kalau mu rindu dekat ku, mu pakai nametag yang ku kasi dekat mu tu ok.

Jap ni yang aku start nak emo ni. Bak tisu satu. Tsk. Im crying while typing this. Sigh. Bye.

1 comment: