15 December 2011

People Powered Concert - Yuna


Konsert online Yuna tak hebat mana dan tak teruk mana. Ianya ok. Dan aku suka.........walaupun hanya 2 buah lagu dia perform. Jangan tanya kenapa nama aku ada dekat dalam gambar tu. Aku kata magic boleh? Apakah? Hotlink yang buat lah wey hak alah.

Random Awesome yang pertamanya dan apa yang aku boleh comment, baju dia ish lawa rasa cam ahhh nak pinjam. K. And she looooks cute. Kedua, single terbaru dia. Takda nama lagi. Ahh ala cane aku nak terangkan ni. Orang yang tengok konsert tu je tahu. Tolonglah faham ala.

Single terbaru dia tu aku lupa cane lagu dia doh. Asyik busy nak print screen kahkah. Nah gambar:






As you can see..... woo hoo!




Jacket Yuna lawa aite? Suka tengok dia pakai turban. Aku try haram jadah tak jadi, sedih tahu tak. Aku syak aku salah lilit. Umm mungkin. 

No comments:

Post a Comment