28 January 2012

Ikat mati.

Setelah beberapa hari berada dekat kampung yang orang kata ahh sangat indah nya dengan taik lembu merata tempat ehey, akhirnya aku pulang. Serius aku kata indah. 6 hari duduk dekat kampung macam orang kena sawan boleh pulak lupa nak bawak lappy serius lakhanat betui. Ey.

Tahan je nafsu nak tweet. Nak tweet via Blekbewi tetapi wifi hotel lembab, tuih.

Aku balik kampung bersebab. Ayah punya adik yang bongsu yakni pakcik aku yang tak berapa nak tua umurnya masih dalam 20-an menikah. Aku dapat makcik baru. Kau tahu, awkward gila aku nak panggil dia ciksu memandangkan umur dia macam nak baya abang-abang aku tapi dia tua sikit tapi aku kata macam ah. Serius awkward. Rasa macam nak panggil dia kakak. Apa jadah nak panggil makcik kakak zzz.

Ada satu malam, kucing gemuk ada iras-iras garfield masuk dalam rumah atuk aku manja-manja dengan abang aku owwww comelnya dia. Aku syak tu kucing orang. Lepastu, hm. Sepupu aku yang masih kecil yang masih tak kenal erti duniawi kahkah skema gila ayat, dia pergi pegang bontot kucing tu.

Sekali tengok......berlendir tangan dia hamekk. Rasa geli tahap kuasa 3. Damn. Hm. Saja cerita.

Nasib lah kan hamba allah yang tengah baca post ni sambil gigit-gigit chocolate tetibe cam geli lepastu taknak makan dah chocolate tu. Eheks. Balik kampung kalau tak borong barang nak dijual memey tak sah. Kalau nak tahu, pi SINI. K cool.

Ahh puas dah aku dapat update blog puas ah puas. Haha. Till then, bye.

No comments:

Post a Comment