03 January 2012

Sekolah penjara tak sama.

Assalamualaikum. Ya semua orang tahu esok hari kita sekolah, skula, ckowla dan sewaktu dengan nya. Batch 94 serahkan jawatan senior kepada batch 95. Batch 95 suka excited gabra over semangat nak pegang pangkat senior. Batch 96 watlek buat masa ni. Tolong jangan kata ini tahun honeymoon. Honeymoon lah kau mentang-mentang PMR dah habis. Tengok result sikit. Tsk note to self hm.

Hai aku tingkatan empat belum official 16 tapi apa salah kalau kita kata kita 16 sebab memang kita 16 cuma tak official je lagi. Tahun baru, subjek baru. Mulut orang kata aku kelas Akaun tapi tapi aku bodoh kira kira ni. Math dapat B je dalam PMR. Damn. Nak lagi Math belajar dalam bahasa melayu tahun ni. Cano lah. Selama aku sekolah elok belajar bahasa inggeris. Mengada betul pergi tukar bahasa melayu.

Twitterjaya, bersedialah timeline anda akan dipenuhi dengan perkataan seperti homework, spot check dan lain-lain. Facebook pun. Tapi facebook lopek orang dah tak main dah aku bosan dah dengan facebook boo facebook ok bye. 

Oh sang kawan tanya apa azam tahun ni. Nak list tapi malas, hanya satu aku boleh bagi tahu. Nak pakai tudung yang tutup dada. InsyaAllah. Oh hai new followers! *hugs*  

Till then, bye readers.

No comments:

Post a Comment