17 January 2012

Kisah semasa.

Assalamualaikum. Idea tolong datang. Entah kenapa sekolah bermula je idea selalu lari macam ee apani. Nak update blog pun nanti ayat macam ee apani macam ee. Itu annoying. Dan aku baca balik memang celaka annoying.

Dah diam. Minggu ni aku kira minggu busy aku. Semua perjumpaan nak buat dalam minggu ni emang dasar.. Penat tak penat, aku sedar status aku sebagai pelajar. Macam tak biasa pulak penat macam ni. Jangan nak mengeluh sangat Adini. 

Semua dalam satu minggu. Perjumpaan itu ini. Tak selesai sepenuhnya. Tetap penat. Masih tak puas hati dengan penggunaan Bahasa Malaysia dalam subjek Math dan Science. Damn.

Contoh:-
Sel badan. Aku ambil masa beberapa minit nak faham nate gapo maksud tersirat dia walaupun bila kita translatekan si SEL ke dalam english jadi CELL dan si BADAN ke dalam english jadi BODY. Hasilnya itu. Tapi aku lambat. Eeee! *baling pen*

Yang penting minggu depan cuti. Ini minggu dalam minda sudah set satu benda penting. Cuti selama 5 hari sempena Chinese New Year. Daymnnn imma happy gal. I seriously need some rest.


Aku pinta satu, jangan rindu aku. Hahaha. Maaf muka penat ya amat.

2 comments: