05 January 2012

Wa te pak.

Assalamualaikum. Hari pertama persekolahan entah aku nak cakap macam mana entah. Duduk dalam dewan berapa jam lama sakit muntut boleh buasir okay. Aku masuk kelas 4Ekonomi dan ianya memang shit gila. Wa te pak mayn. Nak masuk kelas Akaun.

Hari kedua, iaitu hari ni. Kelas dah start function bak kata Mighul. Serius kenapa kelas Ekonomi macam tak belajar sangat. Bukan nak kata aku suka, tapi duduk dalam kelas sambil borak borak dengan kawan sebelah lama-lama nak nak lagi kawan yang kita tak berapa nak rapat boleh pishang tahu tak.

Taktahu nak cakap apa. Aku tak okay. Tak okay dan forever tak okay.

Uh-oh, ada satu cikgu ni suka cakap "Padadeyyy?" Maksud tersirat dia = "Faham tak ni?" Itu lawak. Hahahaha ok ah apahal otak tak jalan ni makan tak lalu tidur tak lena mandi tak basah lagi apa lagi? Dah kenapa aku tulis macam ni huehue.

Serius otak blank. Serius. Serius, awkward. Hm ok bye.


No comments:

Post a Comment