13 February 2012

Lama tak lama.

Cerita lama tak cerita lama lah kan. Oh ungkapan orang selalu kata ini blog aku, ayat aku jadi jangan nak persoalkan pahal dan pahal. Tapi itu bukan aku. Serius. Takda siapa nak pertikaikan pahal ayat aku macam ni dan diam ah.

Dah lama tak update blog masa pagi yang still lagi buta macam ni. Rindu masa cuti sekolah panjang tahun lepas hm. K apa tetiba nak emosi. Boleh blah.

Sabtu lepas bersamaan sebelas haribulan dua, ada cerita Kuch Kuch Hota Hai kat tibi tiga tapi itu tolak tepi sebab aku nak cerita kejadian pagi tu. Semua sekolah buat sekolah ganti kena belajar masa hari sabtu eee bapak tak best haha. Tapi sekolah aku buat road run. Ala merentas desa.

Masa berlari tu aku rasa macam nak mencarut sebab bapak ah takboleh jauh lagi ke cikgu. Ini serius. Petang tu, pergi jogging dengan Syaheera pulak dan hasilnya bila bangun pagi semalam kaki sakit bengkak sana bengkak sini. Tambah satu, i got this bloody flu again. Ok. Mohon kasihan sama aku. Hoho

Dear capital H, sorry tu macam dah tak bermakna kan? Oh.


Penat palsukan senyuman. Palsu dan palsu dan palsu..

No comments:

Post a Comment