05 February 2012

Luahan hati.

Baca tajuk pun dah geli geli bulu kaki. Itu aku. Aku bukan jiwa yang macam sedih sikit terus cam nak nangis berlendir-lendir air hijau dari hidung turun jatuh bawah oh no no. Eh yeke.

Itu betul. Masa serius. Ini betul luahan hati. Macam-macam soal. Soal itu dan ini. Ahh 

Aku masih tak faham. Kenapa manusia perlu ada penyakit PhD ni. Aku masih tak faham. Kenapa manusia tak suka bila orang atas sikit dari dia. Terus terusan kau nak jatuhkan orang tu guna taktik yang kotor dan secara totalnya aku anggap kau ada penyakit PhD tahap 3. 

Cilaka kau tahu? Bersaing secara sihat tak salah. Kenapa perlu guna taktik yang jijik? Cembangang. Lepastu sikit-sikit nak rasa tak puas hati dekat orang. Sebabnya dia atas sikit dari kau. Kau nak berada dekat kedudukan atas, kau buat cara macam-macam yang kau dah tahu salah. Hok aloh...

p/s: PhD = (perasaan hasad dengki)

No comments:

Post a Comment