28 March 2012

Semasa.

Ini nak bagitahu tiga benda ni. Bukan pasal result exam. Sedia maklum, itu sangat tak menggiurkan.

Jerawat makin lama makin banyak. Suka betul mendarat dekat muka ni. Arghhh *cakar dinding*

Semalam timbang berat badan, empat puluh satu kilogram. Naik satu kilogram. Saya rasa macam, ini tidak adil tidak adil bagiku. Tetiba. Ini serius. Dah ada double chin kot, eeee go away pls.

Semalam ukur ketinggian juga, 1.55 tinggi aku. Eh kenapa orang kata aku pendek? Eh ini tidak adil jugak ok. Ok, aku memang berdiri dekat depan sekali bila beratur dekat tapak perhimpunan tapi aku tak pendek lah. Hak alah. Haa maghah ni maghah. Mhm.


Suka buat muka cenggini. Pe ni. Pe ni.


Kita gemuk. Hihihihi. Till then. Bye

No comments:

Post a Comment