13 March 2012

Titik noktah fullstop.

Ini serius. Masa cuti-cuti gini lah pelajar mula berpotensi untuk mendapat sejenis penyakit tidur lewat atau tak tidur langsung yang dinamakan burung hantu. Terasa diri ni loser gila bila takdapat tidur lambat masa cuti. Eh eh apa tetiba loser dengan tidur lambat. Ok tak.

Ini kira nak komplen sikit. Entah berbaur apa. Rasa makhluk termulia bila duduk rumah hadap laptop dari pagi sampai ke petang online itu ini. Serius. Memang masa cuti-cuti gini title lifeless tu boleh kasi dekat aku. Macam tahi ya. Aku ingat nak cari solusi nak atasi masalah ni. Apa boleh buat, lepak dengan kawan-kawan jelah cuti ni. 

Itu ok apa ok. At least aku takda kemungkinan nak dapat title lifeless tu. Hm lepas lepastu entah kenapa dengan aku tetiba rindu kelas 4Ekonomi. (huyooo did i just say that? lmao)


"Saya bosan dah. Saya taktahan dah. Haha ok."


No comments:

Post a Comment