25 June 2012

Situasi.

Imagine lah post ni dah tersemat dalam draft selama sebulan dibiar berhabuk tidak disentuh. Ayat drama menusuk kalbu sendu-gila-nak-mati. Situasi apa entah nak cerita sekarang.

(5 saat yang comel telah berlalu)

Nak cerita pasal situasi aku sekarang. Situasi yang tak dikira maha dahsyat bagi kau orang semua tapi aku kira itu maha dahsyat bagi aku. Sekarang semua macam tak kena. Selalu je rasa sakit hati hey kebabian apakah. Malas lah aku nak emo, menangis sorang-sorang selet-selet hingus dekat selimut bagai melukut di tepi gantang. Sesat haha cis.

Hari khamis yakni 28/6/12 ni, akan berlangsung satu majlis gilang gemilang aha aha kena tipu buuu. Hari terbuka sebenarnya. Hari ambil results. "Cikgu akan bentang semua results kamu, pencapaian kamu semua." Hah kateko. Alhamdulillah dapat top 3 dalam kelas tapi results aku buruk tahap dewa hey silaka. Menggigil ibarat kena parkinson's disease dah aku nak tunggu hari tersebut.

Drama sangat. Assalamualaikum.



No comments:

Post a Comment